Онлайн-платежі в інтернет-торгівлі очима онлайн-бізнесу
Вирішальними аргументами на користь вибору платіжного оператора для компаній, що працюють в сегменті онлайн-освіти, стають висока надійність роботи, хороша сервісна підтримка, розмір комісії за еквайринг і різноманітність методів оплати, доступних користувачеві.
При виборі провайдера компанії, що працюють за моделлю передплати, спираються на такі параметри, як надійність платіжного рішення і якісна сервісна підтримка оператора. Розмір комісії за еквайринг є важливим, але не вирішальним аргументом.
Аналогічні вимоги сформувалися і в сегменті сервісів, що продають квитки на заходи. Вартість послуг провайдера більшість компаній також оцінює тільки в нерозривному зв’язці з безперебійної та безпомилкової роботою сервісу і налагодженою системою підтримки.
У всіх описаних сегментах відзначається, що платіжний сервіс повинен вміти обробляти транскордонні оплати і платежі, здійснені картами закордонних банків. Опції кредитування і холдування є попитними в сегменті онлайн-освіти, як і рекурентний платіж, який дуже важливий для сегмента підписок. Можливість кастомізації високо оцінюють компанії, що працюють в сегментах підписок і продажу квитків на заходи.
Пандемія надала різноспрямований вплив на досліджувані ринки. Ситуація локдауна підстьобнула попит на більшість продуктів в сегменті підписок і в онлайн-освіті, проте негативно вплинула на івент-індустрію і сервіси продажу квитків на заходи.